Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niedźwiedziu informuje, że na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2021 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu ,,Dobry start’’, od dnia 1 lipca 2021 r. do 30 listopada 2021 r. wnioski o świadczenie „Dobry Start” tj. z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego 2021/2022 będzie przyjmował i rozpatrywał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Wnioski można złożyć wyłącznie elektronicznie:
• przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia,
• przez bankowość elektroniczną,
• przez portal PUE ZUS.
ZUS wypłaci pieniądze tylko na konto bankowe wskazane we wniosku. Wypłata będzie realizowana:
• do 30 września 2021 r. – na podstawie wniosków złożonych do końca sierpnia,
• w ciągu 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku – na podstawie wniosków składanych od września.
W związku z powyższym, wszelkie pytania dotyczące zasad przyznawania świadczenia oraz składania wniosków należy kierować do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Zachęcamy również do zapoznania się z komunikatami zamieszczonymi na stronie internetowej :